četrtek, 16. december 2010

Gradbincem bodo pobrali stanovanja !!!!!!

Desetletja nazaj in do danes  je bilo gradbeništvo zelo dober posel,  cene so rasle  in gradbinci so mastno služili. Kakšna je trenutna situacija?  S prihodom krize je kar naenkrat vsem zmanjkalo denarja (zakaj ni denarja odgovore najdete na moji spletni strani).  Zaradi pohlepa po večjem zaslužku  se je zadnja leta gradilo velika naselja, zato pa je potrebno veliko denarja in večino so ga posodile naše vrle banke. Seveda banke ne bi bile banke, če nebi  posojila gradbincem zavarovale in  gradbinci imajo na novozgrajenih objektih  hipoteke. Vse lepo in prav dokler se ni zgodila kriza.  Pohlepni tajkunčki so zafurali sebi in bankam veliko premoženje in ni je banke, da nebi bila v minusu , na koncu bo država sanirala banke na račun davkoplačevalcev, ker pa to še nebo pomagalo bo treba tudi na gradbince pritisnit, da prodajo stanovanja in vrnejo bankam denar,  a lej ga zlomka  prodaja jim nekako ne gre.  Jasno saj tisti, ki imajo denar  ga imajo zato ker, znajo z njim  in tudi, če stanovanje potrebujejo ga ne bodo kupili . Sedaj pa pozor!!!! Kaj za vraga čakajo kupci  s svojimi denarci.  Ha, ha, ha, manjše cene seveda! Prav imajo,  cene bodo zagotovo padle, saj bodo banke nekako morale za hipoteke dobit svoj denar in takrat prijateli bo zopet poplava, ampak poplava poceni stanovanj.  V nekaj naslednjih mesecih pričakujem formiranje agencij  in skladov katera bodo kot posredniki  unovčevala hipoteke za banke.  Če vam kdo trobi, da je stanovanj malo, naj začne študirat male oglase , dragi moji stanovanj je malo morje  in če hočete priti do stanovanja po primerni ceni počakajte, saj bo gradbena elita morala spustiti cene, drugače prijatelji  jim bodo stanovanja odvzeta.  Bolje je, da grejo gradbinci na kolena kot pa, da vi postanete suženj bankam  in odplačujete svojo nevednost in neumnost vse življenje. Torej, če kupujete stanovanje čakajte na manjše cene.  Vem nekateri se bojite inflacije. Res je možna,  ja  celo hiperinflacija nas lahko zadane  in če si zapufan,  bo dolg z inflacijo zrasel in ne boste imeli niti za obresti.  Dragi moji kupite žlahtne kovine, ki imajo že vgrajeno vrednost in z inflacijo samo zraste in ne oklepajte se iluzije katero predstavlja papirnat denar.  Sedaj se nam dogaja stoletni cikel in denar bo šel proti nuli,  sijočim kovinam bo cena rastla proti neskončnosti.  Poglejte moje članke za dve leti nazaj, takrat so se mi smejali , danes se še malo kdo smeji  a vedite jutri bo kaos , ki ga morda tudi ti in jaz ne bova preživela,  ostale pa bodo žlahtne kovine, ki so denar že tisočletja.  Verjemite mi ,da se čez nekaj  deset let evra ne bo nihče več spominjal , kot smo že mi izgubili iz spomina naš nekdanji dinar ali pa tolar.  Življenje je lepo kdor zna iz kisle limone narediti dobro limonado !!!!!
No tole je pa enkrat zopet zraslo na mojem zelniku. Lep pozdrav bralcem moje spletne strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

KOMENTIRAJ tukaj