četrtek, 16. december 2010

Akcija za znižanje cen stanovanj!

Čas je, da mi mali ljudje stopimo skupaj in nekaj naredimo za svojo prihodnost. Že tako premožni  so po naši osamosvojitvi delali izključno samo v korist svojih  žepov in da bi bilo še huje bomo morali sedaj njihove grehe poravnati mi v obliki zmanjšanja  že pridobljenih pravic. Predlagam, da objavite  vse mogoče ideje, kako je možno finančno pomagat mladim družinam. Kdor ne utegne pisati blogov in mailov  naj idejo sporoči meni , da jo objavim na moji spletni strani. Danes pa imam predlog, da naredimo vseslovensko akcijo za znižanje cen stanovanj. Naš nasprotnik so gradbinci država in banke ,ki se javno borijo proti zmanjšanju cen . Dobro, če to oni počnejo javno,  pozivam vse, ki imajo namen kupiti  stanovanje in da ga  res nujno ne potrebujejo,  da tega ne storijo do občutnega padca cen. Povem vam, banke, gradbinci in država so v malori zaradi hazardnih investicij in omogočanja tajkunske kraje. Zakaj bi mi kleče prosili za kredite in nižje cene, če to lahko storimo z blokado nakupov stanovanj. Mi smo že tako navajeni stradanja, bomo pa še mal potrpeli pa da vidimo kdo bo prej popustil. Naj živijo mlade družine človeka vredno življenje brez goljufivih kreditov zaradi katerih je življenje težje kot življene psa na kratki verigi.   Pričakujem ideje na mail: mremic@gmail.com
Preberi tudi prejšnji članek.

1 komentar:

  1. Živijo legenda to mi delamo že par let. Enostavno jih moramo prisiliti,da znižajo cene. Vendar jih vlade enostavno preveč podpirajo(tudi župani). To bi se rešilo z zvišanjem davka na zazidljive parcele. Potem z davkom na zemljo. primer če kupiš parcelo za 10 evrov kv. m2 in jo potem prodaš za 1000 evrov , bi morali uvesti davek 600%, če pa prodaš za 15 pa npr. 5%. to je ena varianta. Druga pa je enostavno bi morali imeti združenje in to združenje bi gradilo stanovanja za male ljudi. Ne pa razne sklade, gradbene firme itd., ki samo polnijo svoje žepe.

    LP, uživaj in berem te še naprej. Gorki

    OdgovoriIzbriši

KOMENTIRAJ tukaj